Ce este artizanatul?

 Poate nu sunt singurul care pune aceasta intrebare, ce este artizanatul?

Cel putin eu am fost pus la zid ca sa spun asa cand am incercat sa afirm ca sunt un artizan.

Imi place sa lucrez in cupru, desi nu sunt de etnie roma mi-am descoperit acest dar de a lucra bratari din cupru.


Bratari de cupru lucrate manual
Bijuterii din cupru. Telefon: 0759.165.234 sau email: hadaruga.mihai@yahoo.com

Sunt foarte dedicat muncii mele si mi place enom ceea ce lucrez , ca sunt bratari de cupru sau orice alte podoabe din cupru. Si totusi nu inteleg de ce a fi artizan in tara mea este atat de greu!


Bijuterii din cupru realizate manual
Bijuterii din cupru. Telefon: 0759.165.234 sau email: hadaruga.mihai@yahoo.com


Cand gravez o bratara de cupru simt linistea creatiei , simt ca sunt un mestesugar din alte timpuri ce isi retraieste povestea....

Am ajuns apoi sa traforez cercei din cupru, pandantive....calatoria mea pe taramul cuprului mergand mai departe.

Lucrari handmade din cupru
Bijuterii din cupru. Telefon: 0759.165.234 sau email: hadaruga.mihai@yahoo.com


Si totusi ce este artizanatul? Sau ce este un artizan?

Hmmm. Cred ca nu mai conteaza, am ajuns asa incet sa ma resemnez, si pun accent doar pe creeatie, sa creez mereu altceva in cupru!


Cred ca fiecare om are un dar, iar atunci cand si-l descopera practic sufletul sau este implinit.

Cel putin asa ma simt eu cand lucrez in cupru, cand gravez o bratara de cupru cu simboluri dacice, sau cand fac schite pentru o viitoare lucrare din cupru.

Eu nu sunt artizan, sunt doar un om ce si-a adus aminte ce a mai lucrat candva, in alte timpuri de mult apuse....

Aici pe site: https://hadarugart.weebly.com/  am cateva exemple din calatoria mea pe taramul cuprului.

O zi faina va doresc, cum se spunea in Ardeal!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bratari de cupru cu Floarea Vietii

Creez bratari de cupru la comanda

Bratara de cupru traforata manual