Bratara din cupru handmade


Bratara de cupru este gravata si traforata manual. Pe bratara din cupru pot sa gravez orice alte simboluri mistice. Bratara din cupru este realizata integral manual urmarind desene personale. Am lucrat bratari de cupru pentru samani, maestri Reiki, terapeuti si binenteles persoane obisnuite. Bratara de cupru se spune ca ajuta energetic persoana ce o poarta.
Bratara de cupru. Telefon: 0759.165.234 sau email: hadaruga.mihai@yahoo.com.


Orice noua bratara din cupru are la baza o schita pe hartie. Imi place sa vad inainte cum arata bratara de cupru si desenez baza bratarii apoi incerc sa vad ce ar merge gravat pe bratara de cupru.
Si in acest caz am incercat ca bratara din cupru sa fie cat mai originala in complexitatea ei.



Bratara de cupru. Telefon: 0759.165.234 sau email: hadaruga.mihai@yahoo.com.
Bratara de cupru. Telefon: 0759.165.234 sau email: hadaruga.mihai@yahoo.com.



Se vede in fotografii bratara de cupru este atat traforata cat si gravata manual.
Practic pe bratara din cupru am schitat modelele alese de mine apoi am inceput sa traforez incet urmarind desenul de pe bratara de cupru. Dupa ce am traforat bratara din cupru  a urmat gravura ce este facuta tot manual urmarind al desen pe bratara de cupru.
La final bratara de cupru este slefuita cu pasla si pasta speciala de lustruit cupru.


Bratara de cupru. Telefon: 0759.165.234 sau email: hadaruga.mihai@yahoo.com.
Bratara de cupru. Telefon: 0759.165.234 sau email: hadaruga.mihai@yahoo.com.


Si aceasta bratara din cupru unica zic eu in esenta incearca poate sa completeze povestea unui om ce a ales sa o poarte.
Inainte de a comanda o bratara din cupru am nevoie de o masura exacta in centimetri a incheieturii mainii dumneavoastra intrucat eu creez bratari din cupru pentru fiecare persoana in parte.
Bratarile din cupru dupa cum se stie se poarta in scop terapeutic (vezi Cuproterapia) sau cand bratara din cupru are gravata diferite simboluri mistice pe mana maestrilor REIKI, samanilor sau persoanelor ce cred in altceva...
Aici pe site : https://hadarugart.weebly.com/ gasiti mai multe exemple cu bratari de cupru realizate de mine de- a lungul anilor.
Pentru intrebari referitor la bratara de cupru raspund cu placere la telefon: 0759.165.234 sau e-mail: hadaruga.mihai@yahoo.com

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bratari de cupru cu Floarea Vietii

Creez bratari de cupru la comanda

Bratara de cupru traforata manual