Bratara din cupru traforata manual

Bratara de cupru este traforata integral manual . La nevoie pe bratara din cupru pot sa gravez orice alte simboluri mistice. Bratara din cupru este realizata integral manual urmarind desene si schite  personale. Am lucrat bratari de cupru pentru samani, maestri Reiki, terapeuti si binenteles persoane obisnuite. Bratara de cupru se spune ca ajuta energetic si spiritual persoana ce o poarta. Oricine poate sa poarte o bratara de cupru pentru frumusetea ei .
Bratara din cupru. Telefon: 0759.165.234 sau email: hadaruga.mihai@yahoo.com.

 

Aceasta bratara de cupru a fost lucrata manual urmarind schite si desene personale. 
Dupa ce am desenat cu markerul pe bratara din cupru a urmat traforarea manuala cu panze speciale pentru cupru. La sfarsit am prins sideful alb binenteles tot folosind cupru si fara lipire cu diferite substante. Ce doresc sa subliniez este faptul ca nu folosesc in procesul de fabricatie a unei bratari de cupru cositor, sudura sau diferite substante pentru lipie. Toate bratarile din cupru lucrate de mine sunt realizate integral manual iar imbinarea diferitelor elemente de cupru sau piatra pe bratara din cupru se face prin stranere si nituire.
Sa nu uitati inainte de a comanda o bratara de cupru sa va masurati incheitura mainii si sa-mi dati masura exacta in centimetri intrucat eu creez bratari de cupru pentru fiecare persoana in parte.
La mine nu gasiti bratari din cupru pe stoc, eu sunt artizan si creez la comanda. Asa cum oamenii sunt diferit asa si bratara de cupru ete diferita ca aspect, dimensiune.
Mai multe imagini cu  bratari de cupru vedeti aici : https://hadarugart.weebly.com/  pe site-ul de prezentare.
Daca aveti nelamuriri sau intrebari pentru bratara de cupru raspund la telefon: 0759.165.234 sau e-mail: hadaruga.mihai

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bratari de cupru cu Floarea Vietii

Creez bratari de cupru la comanda

Bratara de cupru traforata manual