Bratari din cupru realizate manual

Bratarile de cupru sunt gravate integral  manual . Pe bratara din cupru pot sa gravez orice alte simboluri mistice. Bratara din cupru este realizata integral manual urmarind desene personale. Am lucrat bratari de cupru pentru samani, maestri Reiki, terapeuti si binenteles persoane obisnuite. Bratara de cupru se spune ca ajuta energetic persoana ce o poarta. Oricine poate sa poarte o bratara de cupru pentru frumusetea ei particulara.
Bratari din cupru. Telefon: 0759.165.234 sau email: hadaruga.mihai@yahoo.com.

 

Cand am inceput prima data sa lucrez in cupru a fost o revelatie. Cei drept primele bratari de cupru erau foarte simple, dar mai tarziu am deschis cutia imaginatiei.
Cele mai multe bratari din cupru le-am gravat cu simbolul floarea vietii. Se pare ca multi isi doresc acest simbol pe o bratara din cupru. Imi spunea cineva ca floarea vietii este simbolul maestrului.
Apoi am gravat multe bratari cu simboluri dacice ce le-am gasit pe internet. Am mers pe ideea ca fiind roman ar trebui poate bratara de cupru cu simboluri dacice si nu din alte culturi.
Binenteles am gravat bratari de cupru cu lupul dacic, intr-o forma personala fara sa copiez imaginile ce exista pe internet, realizand in mod creativ o alta imagine a lupului dacic!
In cuvinte putine am incercat ca toate bratarile de cupru sa fie cat mai originale respectiv realizate manual.
La cererea dumneavoastra pot sa gravez pe bratara de cupru si alte simboluri, doar sa nu fie foarte complicate intrucat eu gravez manual bratara din cupru.
Pentru intrebari referitor la bratari de cupru raspund la telefon: 0759.165.234 sau email: hadaruga.mihai@yahoo.com.
Bratari de cupru gasiti aici pe site: https://hadarugart.weebly.com/ unde sunt fotografii cu bratari din cupru realizate de mine de-a lungul timpului.

O zi faina sa aveti!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bratari de cupru cu Floarea Vietii

Creez bratari de cupru la comanda

Bratara de cupru traforata manual