Isus in satul lui era fiul unui tamplar

Bratari de cupru este gravate manual cu floarea vietii. Pe bratara din cupru pot sa gravez orice alte simboluri mistice. Bratara din cupru este realizata integral manual urmarind desene personale. Am lucrat bratari de cupru pentru samani, maestri Reiki, terapeuti si binenteles persoane obisnuite. Bratara de cupru se spune ca ajuta energetic persoana ce o poarta.
Bratari de cupru. Telefon: 0759.165.234 sau email: hadaruga.mihai@yahoo.com.

 

Imi place sa lucrez in cupru. Cand creez o noua bratara de cupru simt ca renasc...
Am participat acum cativa ani cu artistii din orasul meu la diverse expozitii...La inceput pictura apoi cu lucrari din cupru, sticla gravata. Ce am inteles eu in timp, sa nu iei orasul tau ca un etalon pentru lucrarile tale. Nu vreau sa spun ca am fost luat peste picior avand in vedere lucrand in cupru am "furat" meseria altora .... dar nu m-am simtit in largul meu.
Mergand mai departe cu povestea nu am avut comenzi la bratari din cupru decat foarte putine sau spre zero, doar daca faci cadouri asta e altceva, insa se pare publicul orasului meu nu apreciaza ce creez eu in cupru sau sticla....
Nu e trist dar este o realitate sa intelegi rapid ca ai comenzi din afara judetului tau si mai putin sau deloc din locul unde te- ai nascut....
Poate ca aveam mai multe comenzi daca continuam "colaborarea" cu un ziar local care in schimbul lucrarilor mele din cupru ce le oferea cadou pentru diferite evenimente primeam in schimb mici articole cu si despre arta mea....Dar cu articolul nu poti plati "birul" la stat, nu poti sa mananci asa ca ....am luat un pic de pauza din "amicitia" cu presa locala....
Pentru necunoscatori presa nu scrie niciodata despre tine daca nu are un interes....financiar!!!

Sunt fericit ca mai sunt cei ce cauta  bratari din cupru lucrate de mine ! Cei drept din afara judetului Cluj, dar nu conteaza asta, ma simt onorat ca bratarile mele din cupru completeaza povestea de viata a unor oameni....

O zi faina sa aveti cu mult soare....in voi!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bratari de cupru cu Floarea Vietii

Creez bratari de cupru la comanda

Bratara de cupru traforata manual