Bratara de cupru cu simbol INFINIT

Bratara de cupru INFINIT este lucrata integral manual dupa schite si modele personale. La cerere pot sagravez pe bratara de cupru si alte simboluri energetice sau pentru protectie. Inainte de a comanda o bratara de cupru am nevoie sa va masurati incheietura mainii si sa-mi dati masura exacta in centimetri a circumferintei mainii intrucat eu creez bratari de cupru pentru fiecare in parte.
Bratara din cupru INFINIT - tel: 0759.165.234

 

Bratara de cupru cu simbol INFINIT  este realizata manual prin gravura manuala dupa schite si desene personale. Practic tot ce vedeti aici : https://hadarugart.weebly.com/ pe site-ul de prezentare este realizata manual.
Pot sa gravez pe bratara de cupru si alte simboluri ce credeti ca va ajuta .
Inainte de a comanda o bratara din cupru cu simbol INFINIT rugamintea mea este sa va masurati incheietura mainii si sa-mi dati masura exacta in centimetri a circumferintei incheieturii, pentru ca eu creez bratari de cupru pentru fiecare om in parte si nu am bratari din cupru pe stoc.
Pentru detalii , intrebari sau comenzi bratari de cupru raspund la telefon : 0759.165.234 sau e-mail: hadaruga.mihai@yahoo.com
Pe site-ul de prezentare: https://hadarugart.weebly.com/ gasiti mai multe fotografii cu bratari din cupru ce le-am creat eu de-a lungul anilor.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bratari de cupru cu Floarea Vietii

Creez bratari de cupru la comanda

Bratara de cupru traforata manual