Bratari din cupru cu simboluri dacice

Bratarile din cupru sunt realizate pentru gravura manuala.
Bratari din cupru - tel: 0759.165.234

 

Bratarile din cupru sunt gravate manual cu simbolurile dacice. 
La cererea dumneavoastra pot sa gravez pe bratara de cupru si alte simboluri de protectie sau energetice.
Bratara de cupru cu simboluri dacice este realizata integral manual alegand in mod personal motivele dacice pe bratara din cupru.
Bratara din cupru este realizata din teava de cupru cu sectiunea de 1 milimetru. 
Pe site-urile de specialitate se spune ca tevile de cupru au o puritate foarte mare a cuprului, astfel ca eu am mers pe ideea sa creez bratari din cupru din teava de cupru, din punctul meu de vedere bratarile de cupru sa aiba o puritate foarte mare a cuprului.
Inainte de a comanda o bratara de cupru va rog sa va masurati incheietura mainii si sa-mi dati masura exacta in centimetri a incheieturii mainii, deoarece eu creez bratari de cupru pentru fiecare in parte.
Pentru intrebari sau comenzi bratari de cupru aveti telefonul : 0759.165.234 sau e-mail: hadaruga.mihai@yahoo.com
Mai multe exemple de bratari din cupru gasiti aici pe site-ul de prezentare: https://hadarugart.weebly.com/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bratari de cupru cu Floarea Vietii

Creez bratari de cupru la comanda

Bratara de cupru traforata manual